Engie România nu va emite facturile la energie în ianuarie 2024 iar comunicarea online va fi limitată

Social| 13.12.2023| 670| 0| Petrache Ecaterina

Engie România anunță, pentru cei aproximativ 2 milioane de clienți, că va derula, în perioada 1 – 22 ianuarie 2024, lucrări de actualizare şi îmbunătăţire a sistemelor informatice, astfel că vor exista limitări şi indisponibilităţi temporare în procesarea solicitărilor din partea clienţilor, iar anumite funcţionalităţi nu vor putea fi utilizate.

În schimb, furnizarea de gaze naturale, energie electrică şi servicii tehnice nu va fi afectată de aceste operaţiuni, arată un comunicat al companiei.

În această perioadă, clienţii Engie vor avea la dispoziţie alte mijloace alternative de contact, online şi fizice. Astfel, cererile de reluare a furnizării de energie vor fi preluate în centrele de relaţii cu clienţii sau la numărul de Call Center 021.9366, unde pot fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00.

Pentru urgenţe tehnice de gaze naturale (incendii, explozii, miros de gaze, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică (întreruperi furnizare energie electrică), clienţii pot apela, în continuare, serviciul Urgenţe non-stop specificat pe factură.

Acest proces de actualizare a sistemelor informatice se va derula în trei etape, precizează compania.

În această perioadă, Engie România nu va emite facturi aferente lunii ianuarie. Facturarea va fi reluată după 22 ianuarie, iar termenul de plată agreat nu va fi modificat, va curge din momentul în care facturile vor fi emise.

Plăţile efectuate de clienţi în perioada 1 – 22 ianuarie vor fi recepţionate de companie, însă vor deveni vizibile în sistemele acesteia şi în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024. „Între 8 şi 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil.

Clienţii vor avea la dispoziţie celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relaţii cu clienţii etc.), în măsura în care solicitările clienţilor nu vizează aspecte care necesită consultarea situaţiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice.

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0763835620, sau pe WhatsApp sau redactie@gazarul.ro

Te-ar putea interesa și:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *